Har just...

...Vikt ihop min allra första flyttkartong. Kan sammanfatta det hela med ett citat av Mia Skäringer från solsidan; Det här var ju fan värre än högskoleprovet!

Det var svårt.

Flyttar till Bergshamra över sommaren, ska hyra en liten studentlägenhet där. Och då tänker man ju "Behöver man flyttkartonger för två månader?" Svaret är ja!? Im a material girl. Nemmen, min hyresvärd är vegan, så vissa kökspryttlar får jag ta med själv, för hennes får bara användas till veganiska saker. Fast det gör ingenting, jag är bara glad att jag får bo där ju. Det känns ju mycket mer spännande och "på riktigt" när man ska ha EGNA prylar. Det måste ju vara på riktigt bahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0