Den Långa Resan Hem I

När jag skulle åka till Finland förra veckan så upptäckte jag att jag inte hade någon stor väska, kan ju inte tejpa ihop en massa handväskor liksom (Bra ursäkt för att shoppa dock...), så åkte med Simon till Täby centrum, först åkte vi inte helt otippat till en musikaffär... Med trummor...

(Det här är inte trummor, jag vet)

Senare släpades sju astunga väskor från Solna -> Södra Station -> Slussen -> Skogen på Värmdö av min bror och mig. Väl där var jag bara tvungen att plocka sjuhundratusentvå smultron innan, bästa bäret ever.



Lagom sena bar det av till båten och Finneland!



Åt middag, drack inte vinet, testade bara effekterna på mobilkameran ;) ;)
Bror Daniel köpte Pink Floyd-vin!

Här e han, brorsan! Vi hade music quiz sen.
(fortsättningföljer) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0