Vad vore livet utan mat? Inte alls förmodligen...

Idag började jag jobba tidigt, var för omväxlings skull vaken en hel timma före Simon (!!!). När det var dags för lunch kände jag för något fräscht, något med fisk tillexempel. Övervägde Icas sushi i några sekunder, men unnade mig istället en BK fish meal från Burger King. Blev orolig över att jag inte skulle bli mätt. Förra veckan hade jag värsta svältperioden, inte som att jag försöker svälta mig själv, det är ju bara löjligt. Utan mer som att jag bara var sugen på sallad och vatten, ibland är det ju så. Men svältperioden fick ett abrupt slut i helgen när jag (lite lätt bakis sådär) klämde i mig två pizzor på raken, och sedan en daimglass. Nu blir jag istället mer hungrig av att äta. Tillexempel igår på lunchen, då åt jag en taco som jag tagit med mig i en liten matlåda, men när jag ätit upp den var jag ännu hungrigare än när jag börjat. Fick störta bort till Ica och köpa en thaisoppa, annars hade jag ju aldrig överlevt. Så idag var jag orolig att den lilla fiskburgaren och de lilla potatisstickorna inte skulle räcka för mitt svarta hål till magsäck, så jag tog för säkerhets skull lite lökringar till. Och bearnaisesås. Totally worth it!


Asbra:
Musikkollektivet - Theme Song



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0