Samsung Kies kan ta sig i chair-ten

Jag kan inte ladda in bilder från mobilen i datorn, för då måste jag först uppdatera Samsung Kies, som är programmet som hämtar bilderna från mobilen till datorn.
För det första tog det typ en halvtimmes aktivt sökande på samsungs hemsida, av både Simon och mig tillsammans, innan vi hittade sidan där man kunde ladda ner programmet. Hur användarvänligt är det? Två tekniskt kunnande ungdomar lyckas inte hitta samsungs (kanske viktigaste) program på deras egen hemsida..?
Hann använda programmet två gånger innan det stod att jag skulle göra en uppdatering. Trycker man på avbryt går det inte att använda programmet ens. Så man måste helt enkelt uppdatera, här är instruktionerna:


Ladda mobilen före! Säkerhetskopiera annars tas alla bilderna bort! Dra inte ur sladden! Tryck inte på några knappar! Avbryt inte! Titta inte på mobilen! Andas inte under uppdateringen!

Gör jag något fel? Varför kan jag inte bara få lägga över mina bilder från mobilen? Tänker ringa Samsung imorrn och vara en Arg Kund! GAAAAH

Jag har glömt att äta middag, eller ja, jag har ju ingen mat hemma att äta ändå. Hittade smördegsplattor i frysen, så, nu sitter jag och knaprar på en sån. Livet e en fest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0